Translate

неделя, 1 август 2021 г.

Сега те сънувам

Сега те сънувам. 

Почти всяка нощ.

Сякаш сме още семейство.

И будя се с вик- от кошмара жесток.

Аз давах ти всичко.

В замяна на нищо от теб.

Ти казваш, че не разбираш,

защо вече мъж за мен не си.

Мъжете бранят своите семейства

и гледат с нежност своите деца.

Не търсят бира и удоволствия с непозната

и никога не зарязват в нужда своята жена.

В списъка с нещата за деня,

любимата никога не е последна.

Домът е крепост, а не е механа,

в която се отбиваш за душ и за храна.

Те приятелите ти били такива, 

нямало разлика, затова такъв си и ти.

А някога за семействата си мъжете са убивали.

Днес пият бири и забравят за вечерята дори.

Вземи си оправданията. Неразбирането. 

И това, че не си мъж- също си вземи.

Върви си. Завинаги си върви.

Дори и сънищата ми- вземи и напусни.

Аз напред ще продължа и зная-

без теб, за мен това не е края.


Автор: jasmin (и не забравяйте да ме указвате като автор, ако ме копирате- държа си на авторските права)



Няма коментари:

Публикуване на коментар